Zasady gwarancji


Zgłaszanie wad/ reklamacji:   

  • Przygotuj dowód zakupu (fakturę, umowę)
  • Dołącz do zgłoszenia wypełniony druk reklamacyjny CDP (do pobrania poniżej) i fotografię obrazującą problem (opcjonalnie)
  • Wyślij zgłoszenie na jeden z podanych adresów e-mail:

          Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

          Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

lub listem poleconym na adres:
CDP Wrocław ul. Białych Goździków 12 51-376 Wrocław

Postępowanie gwarancyjne:

Po weryfikacji i uznaniu zgłoszenia za zasadne, wykonamy wszelkie niezbędne prace (wymiana/naprawa) konieczne do przywrócenia produktu do stanu wolnego od wad. Pokryjemy koszty materiału, produkcji oraz prac grup monterskich.

Pamiętaj, że duża część materiałów Twojego produktu jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie – w związku z czym czas oczekiwania na naprawę może wynieść nawet kilka tygodni.

Ze swojej strony dołożymy starań, aby okres ten był jak najkrótszy. Wykonane naprawy i konserwacje nie przedłużają okresu trwania gwarancji.

Koszty dodatkowe serwisu:

  • czyszczenie wózków jezdnych z kurzu/brudu: 10zł/szt.
  • regulacja frontów suwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 15zł/szt.
  • regulacja drzwiczek otwieranych, systemów wysuwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 10zł/szt.
  • przyklejenie paska buforowego: 6zł/metr bieżący
  • dojazd grupy monterskiej po upływie 14 dni od dnia realizacji: 60 zł na terenie Wrocławia, 2 zł/km poza terenem Wrocławia

 

Okres trwania i warunki gwarancji mebli CDP (czytaj tu).

do pobrania: Formularz reklamacyjny

Strona korzysta z plików cookies, nie gromadzi danych informacje o plikach cookies