Zgłaszanie wad/ reklamacji:
- Przygotuj dowód zakupu (fakturę, umowę)
- Dołącz do zgłoszenia wypełniony druk reklamacyjny CDP (do pobrania poniżej) i fotografię obrazującą problem (opcjonalnie)
- Wyślij zgłoszenie na jeden z podanych adresów e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub listem poleconym na adres:
CDP Wrocław ul. Białych Goździków 12 51-376 Wrocław
Postępowanie gwarancyjne:
Po weryfikacji i uznaniu zgłoszenia za zasadne, wykonamy wszelkie niezbędne prace (wymiana/naprawa) konieczne do przywrócenia produktu do stanu wolnego od wad. Pokryjemy koszty materiału, produkcji oraz prac grup monterskich.
Pamiętaj, że duża część materiałów Twojego produktu jest wykonywana specjalnie na indywidualne zamówienie – w związku z czym czas oczekiwania na naprawę może wynieść nawet kilka tygodni.
Ze swojej strony dołożymy starań, aby okres ten był jak najkrótszy. Wykonane naprawy i konserwacje nie przedłużają okresu trwania gwarancji.
Koszty dodatkowe serwisu:
- czyszczenie wózków jezdnych z kurzu/brudu: 10zł/szt.
- regulacja frontów suwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 15zł/szt.
- regulacja drzwiczek otwieranych, systemów wysuwanych po upływie 14 dni od dnia realizacji: 10zł/szt.
- przyklejenie paska buforowego: 6zł/metr bieżący
- dojazd grupy monterskiej po upływie 14 dni od dnia realizacji: 60 zł na terenie Wrocławia, 2 zł/km poza terenem Wrocławia
Okres trwania i warunki gwarancji mebli CDP (czytaj tu).
do pobrania: Formularz reklamacyjny